האם כל עסק צריך אתר?
התשובה הקצרה, היא שלא. ישנם לא מעט עסקים שמצליחים להתקיים בלי אתר, חלקם מתבססים על נוכחות חזקה ברשתות חברתיות, חלקם עסקים מקומיים שקהל היעד שלהם קרוב פיזית ושיווק מפה לאוזן עושה את העבודה.
האם זה אומר שכל סוגי העסקים שציינתי לא צריכים אתר בכלל? גם לא. לא משנה מה הגודל, וותק או סוג העסק שלכם, אתר תדמית יסייע רבות לקידום שלו. בסופו של דבר, עסק ללא נוכחות אינטרנטית ימצא את עצמו מול "תקרת זכוכית" ולא יוכל להמשיך להתפתח.
אז האם לכל עסק כדאי שיהיה אתר? בקצרה, כן. בפירוט – הנה כמה יתרונות מרכזיים שאתר יעניק לעסק שלכם.
חזות מקצועית ואמינה
תחשבו על כל מותג שאתם צורכים באופן קבוע, האם יש להם אתר? מרבית הסיכויים שהתשובה היא כן. כאשר לקוח או שותף פוטנציאלי נחשף לעסק חדש, בין אם ברשתות חברתיות ובין אם באמצעות המלצה שקיבל – הדרך הנוחה ביותר עבורו לקבל מידע על אותו העסק היא באמצעות כניסה לאתר שלו. מה קורה אם אין אחד כזה? חווית משתמש ראשונה של אכזבה ורושם ראשוני של עסק "חדש". אתר תדמית משדר מקצועיות ומאפשר ללקוח ללמוד על העסק והשירותים שלכם בקלות ובמהירות.
חיסכון בזמן
כמה זמן מהעבודה שלכם אתם מקדישים לשיחות עם לקוחות חדשים? מטבעם, לקוחות הם סקרנים. הם אוהבים "לחקור את השוק" ולבדוק את האופציות השונות לפני שמתחייבים לנותן שירות. אתר לעסק שלכם משמש כמוקד מידע על כל המוצרים, שירותים ודרכי ההתקשרות של העסק ויענה על השאלות הראשוניות של כל לקוח עבורכם, דבר שיחסוך לכם זמן ויאפשר לכל מתעניין לקבל מידע בכל זמן ובכל שעה.
נוכחות דיגיטלית
כאשר אתם מחפשים לרכוש מוצר או שירות חדש כלשהו, מאיפה תתחילו? מהחבר הטוב ביותר גוגל כמובן. אתר מבטיח לעסק שלכם נוכחות דיגיטלית ופותח גישה חדשה להגיע לקהל היעד שלכם ומאפשר לכל לקוח פוטנציאלי למצוא אתכם בחיפוש קליל בגוגל, לקבל את כל המידע שהוא זקוק לו ולהשאיר פרטים.
שיווק אורגני
בנוסף, אתר עסקי פועל ככלי שיווקי חזק. הוא מאפשר לקדם את האתר, לשווק באמצעות רשימות תפוצה ובאמצעות גוגל. מומחי SEO כנראה יספרו לכם ששיווק מסוג זה הוא המוצלח ביותר מאחר והלקוח כבר חיפש אתכם – הוא מעוניין לרכוש את השירות שלכם, ולכם נותר רק לסגור את העסקה. שיווק אורגני נעשה באמצעות העלאת תכנים מקצועיים לאתר שלכם ושימוש במילות מפתח שיסייעו לכם להופיע בחיפוש של לקוחות פוטנציאליים.
שירות 24/7
אולי לא כולם יסכימו איתי, אבל השעה שבה אני הכי אוהבת לבזבז בה כסף היא בלילה כשאני גוללת להנאתי לפני השינה. יש לכם מוצרים שאתם מוכרים? תדמיינו שהחנות שלכם פתוחה 24/7, אתם לא משלמים לשום עובד שיעמוד בקופה, יש לכם סניף בכל רחוב בעולם ואתם מרווחים כסף גם בזמן שאתם ישנים. אתר ecommerce (אתר חנות) עושה בדיוק את זה ומאפשר לכל לקוח לרכוש מכם, בכל זמן ובכל מקום.
בידול עסקי
מעבר לכך שאתר מעוצב היטב יסייע לעסק שלכם לבלוט בתחום וישפיע על הבחירה של הלקוח בכם, כל מי שעבר תהליך מיתוג לעסק שלו זוכר שהחלק החשוב ביותר באפיון זהות המותג הוא קביעת ערכים ויעדים ייחודים. חשוב שתשקיעו באתר ייחודי בעיצוב שלו המציג את כל אלו ללקוח ומעניק לו סיבות נוספות לבחור בכם על פני המתחרים.
תקשורת עם לקוחות
כולנו זקוקים לסיוע עם שירותים מסוימים. כשאנחנו משלמים עליהם, אנחנו מצפים לשירות לקוחות טוב עוד יותר. כעסק קטן, כנראה שאתם לא מפעילים מוקד תמיכה ומכירה. אתר תדמית מאפשר תקשורת ישירה עם הלקוחות שלכם, באמצעות טפסי יצירת קשר, צ'אט חי, עמוד שאלות נפוצות או פורטל תמיכת לקוחות. היכולת להעניק שירות בעת תקלה היא מהותית לחווית הלקוח. שירות זה יכול לקבוע אם לקוח יישאר איתכם, או יעבור למתחרה.
אנליטיקות
הכלי החשוב ביותר בשיווק של עסק היא הבנת צרכי הלקוחות שלו. אתר אינטרנט מציע אנליטיקות חשובות ותובנות לגבי התנהגות המשתמשים לאורך זמן. נתונים אלו מאפשרים לכם להתאים את השיווק והשירותים שלכם בהתאם מפעם לפעם ומבטיח שהעסק שלכם יצמח ביחד איתכם לאורך זמן.
בלוג מקצועי
הגעתם לאתר שלי דרך הכתבה הזאת? גם ללקוחות שלכם יש פוטנציאל להיחשף לשירות שאתם מציעים באמצעות המידע שחיפשו בגוגל. בלוג יכול לשמש משפך שיווק איכותי ומאפשר קידום אורגני בקלות. בנוסף, פרסום כתבות מקצועיות יעניקו לעסק שלך רושם של אוטוריטה בתחום ויבדיל אותך ממתחרים אחרים.
מעוניינים להקפיץ את העסק שלכם לשלב הבא עם אתר תדמית איכותי? אני כאן כדי להבטיח שתקבלו אתר ייחודי המותאם לצרכים העסק המדויקים שלכם. השאירו פרטים ונצא לדרך!